Huonosti nukutun yön jälkeen on kammottava kampeutua ylös ja lähteä töihin. Ehkä minua vain jännitti niin, etten malttanut nukkua. Mitähän siellä töissä on sillä aikaa tapahtunut kun olen ollut lomalla? No, ei mitään sellaista mistä en jo tietäisi eli siis mikään ei ole siellä muuttunut. Tyhjää pyörin yön kun olisi aivan hyvin voinut nukkuakin. Ehkä ongelma on se, että aiemmista vuosista poiketen olen saanut lomailla rauhassa. Kertaakaan ei ole kukaan töistä häirinnyt.

Työpäivä oli kuitenkin helppo. Liian mukava työpäiväksi. Pitäisi olla verta, hikeä ja kyyneleitä. Ainakin pomon mielestä :D

Kävin varmaan miljoona sähköpostia läpi. No, ei niitä ollut kuin lähemmäs 600 ja enkä edes ehtinyt kaikkea vielä katsoa. Reagoimisesta puhumattakaan. Pojat on hoitaneet hommansa tosi hyvin minun lomaillessa, että ei voi olla muuta kuin ylpeä. Kaikista kymmenestä plus tietysti pomo. Loman jälkeinen urakka olisi taatusti isompi ilman heidän panostaan. Samalla voisin myös kehaista pomon ja minun yhteistyössä tekemää lomalistaa, jonka vuoksi kaikki menee tänä kesänä jouhevasti. Ehkä olemme kaikki oppineet aiempien vuosien virheistä. Hyvä me!

Lomaltapaluun kunniaksi oli mukava myös lukea viesti jossa ehdotettiin, että mentäisiin jonnekin muualle pikkujoulujen viettoon kuin Leville. Ei vaan ole enää moneen vuoteen innostanut koko Levi. Kiinnostaisi Oulun seudun tarjonta, joku konsertti tai tapahtuma. Saapa nähdä mistä sitä itsensä taas löytää...

Stressi on minulle tällä hetkellä todellinen ongelma. JA koska liikunta ei tällä hetkellä oikein onnistu, siinä mittakaavassa missä sitä tarvitsisin, niin täytyy yrittää lievittää sitä tavalla tai toisella. Illalla latasin puhelimeeni mindfullness-sovelluksen, jos oppisin hieman meditoimaan ja löytämään päivästä edes yhden hetken itselleni ja mielenrauhalle. Sovellus menee siis testiin nyt...